Betaling

NANI A/S modtager betaling med MobilePay, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Maestro. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK, Danske kroner og er incl. moms.

NANI A/S bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

NANI A/S  leverer senest indenfor 2 hverdage efter modtagelse af din ordre.  I modsat fald informerer vi dig om leveringsdato.

Fragt

Ved køb over DKK 500  incl moms leveres varen fragtfrit. Ved øvrige køb opkræves fragt DKK 19 ved levering til udleveringsbutikker og DKK 29 ved levering på din adresse.

Returret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager varen.

Hvis dit ønske om returnering af varen skyldes fejl eller mangler ved varen, betaler vi forsendelsesomkostningerne. I andre situationer skal du afholde forsendelsesomkostningerne.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 7 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@nani.dk. Ved returnering sendes varen til:

NANI A/S

Skolegade 59A

8600 Silkeborg

I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret og om du ønsker varen ombyttet (ved fejl eller mangler på  den modtagne vare) eller ønsker købesummen retur.  Hvis der er aftalt refusion, bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

I følgende tilfælde accepters returnering ikke:

  • Hvis varen returneres senere end 21 dage efter levering, jfr foran
  • Varer der har været åbnet så emballagen er beskadiget og hvis der er forbrugt af varen.
  • Der gælder i øvrigt købelovens mangelregler og almindelige betingelser.  Reklamationsretten (normalt 2 år)  er begrænset af varens holdbarhedsdato ”Bedst inden udgangen af” måned.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Reklamation

Vil du reklamere over en vare, som du har købt hos os, bedes du kontakte os på (+45) 71996900 

Vi har telefonen åben mandag-torsdag 8.30-17 og fredag 8.30-16.

Fortrolighedspolitik

Hos NANI forstår og respekterer vi vigtigheden af privatliv på internettet. NANI vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. NANI vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

Oplysning om klagemuligheder

Såfremt vi afviser en reklamation og du er uenig i afgørelsen,  kan du indgive en klage til:

Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

Med venlig hilsen

NANI A/S

Skolegade 59 A

8600 Silkeborg

CVR nr 27201482

Tlf. (+45) 71996900

Mail: info@nani.dk